Мобільний застосунок NEFTEK для придбання пального.

Тепер купувати якісне пальне стало ще зручніше!

 

Встановлюйте мобільний застосунок, реєструйтесь та купуйте пальне (бензин, дизельне пальне або газ) у будь-якій кількості за ціною нижче ніж на АЗК. Завітайте на АЗК NEFTEK, обирайте кількість пального яку хочете заправити та показуйте на касі код. І все! Ви заправились якісним пальним з паспортом, без присадок та домішок.

Посилання на застосунок в App Store
Посилання на застосунок в Google Play

Як придбати пальне у застосунку NEFTEK?

 

Щоб придбати пальне (бензин, ДП або газ)  вам потрібно скачати та встановити застосунок, вибрати вид палива та кількість у літрах.
Після цього натиснути кнопку «Купити» і вибрати спосіб оплати. Після оплати, пальне з’являється в головному меню в розділі «Моє пальне» та в розділі «Купити пальне» з позначкою «Ваше пальне».

Інструкція як оплатити готівкою в банківському терміналі самообслуговування «ПриватБанк»

Як заправити необхідну кількість пального?

Для заправки обираєте вид палива у розділі «Моє пальне», натискаєте на вид палива та вводите яку кількість літрів хочете заправити та натискаєте на кнопку “Заправити”. Після цього у вас з’являється код, який необхідно пред’явити на касі АЗК.

Або у вкладці «Купити паливо» обирайте необхідний вид пального свайпаючи його в бік,натискаєте на необхідний вид палива та вводите яку кількість літрів хочете заправити та натискаєте на кнопку “Заправити”.  

Навіщо реєструватися у застосунку, якщо можна купити пальне і так?

 

Якщо ви зареєстрований користувач, то при поломці телефона або його заміні — при повторній установці (та указанні того ж самого номера телефону) у застосунку відобразиться історія ваших покупок та придбане пальне.

Якщо ви НЕзареєстрований користувач, то при поломці телефона або його заміні — при повторній установці у застосунку не буде історії ваших покупок та інформації о придбаном паливі.

 

Як швидко можна заправляти придбане у застосунку пальне?

 

Після здійснення оплати за певну кількість літрів, придбанні літри упродовж кількох хвилин з’являться в застосунку у розділі “Моє пальне” і відразу будуть готові до використання.

 

Чи можна використовувати один обліковий запис на декількох смартфонах чи пристроях?

 

— Так, якщо ви зареєструвалися у додатку за номером телефону. Ви можете використовувати обліковий запис зареєстрований на один номер телефону на різних пристроях.

— Ні, якщо ви не пройшли процедуру реєстрації.

 

Якщо замовлене для заправки паливо не вмістилося в бак?

 

Паливо яке не вмістилось в бак — з’явиться в додатку в розділі «Моє пальне». Його можна буде використовувати при наступних заправках.

 

Умови повернення.

Повернення товару можливе у продовж 14 календарних днів після придбання відповідно до закону України «Про захист прав споживачів».

Для цього необхідно:

1)приїхати в центральний офіс NEFTEK, який знаходиться за адресою: м. Дніпро, Запорізьке шосе, 23;

2)написати заяву на повернення та вказати причину;

3)надати копію паспорта та ІНН.

4)надати дані фіскального чеку.

Важливо! Повернути гроші за пальне, яке було придбане у застосунку можливо лице у центральному офісі.

Угода із користувачем

Як видалити акаунт?

  1. Увійдіть в застосунок
  2. Натисніть на меню
  3. Перейдіть в Особистий кабінет
  4. Натисніть Видалити обліковий запис
  5. Підтвердіть видалення облікового запису